معرفی دوره آموزشی
بازاریابی خدمات بانکی
بازاریابی خدمات بانکی
مبتنی بر بازاریابی محلی (ویژه کارکنان بانک)
مبتنی بر بازاریابی محلی (ویژه کارکنان بانک)
تلفن هماهنگی 44690761-021
تلفن 44690761-021
سرفصلهای دوره
سرفصلهای دوره
جلسه اول - آشنایی با مفهوم بازاریابی
•تعریف بازاریابی •انواع نیازهای مالی •بازاریابی محلی •موارد موفق بازاریابی محلی در بانکهای دنیا (case study)
جلسه دوم - تحقیقات بازار
•نحوه ایجاد سیستم بازاریابی شعبه و گزارش گیری •تخمین پتانسیل هر شعبه بانک •شناخت ویژگی بازار هر شعبه بانک •بخش بندی بازار هر شعبه با توجه به (STP)
جلسه سوم - محصول و قیمت
•آشنائی با محصولات و خدمات بانک •نحوه ایجاد بسته محصول و ارائه به مشتری با توجه به نیازها •شناخت قیمت محصولات بانکی و ابعاد رضایتمندی مشتریان از آن •تئوری کشش قیمتی و استفاده از آن در فروش •تئوری هزینه و ارزش و استفاده از آن در فروش •روشهای سودآور نمودن شعبه با مدیریت مشتریان غیر سود آور
جلسه چهارم - توزیع و ترفیع (فروش)
•مفهوم توزیع و انواع آن •دیدگاههای ارتباطات •پیشبردهای و روشهای آن در شعب •فروش حضوری •تکنیکهای فروش •بازاریابی رابطه ای در شعب •روابط عمومی در شعب
جلسه پنجم - محیط، فرایندها، کارکنان
•محیط ارائه خدمت •نقش محیط شعبه در رفتارهای کارکنان و مشتریان •محدودیت های ظرفیت ارائه خدمت و نحوه مدیریت آن •تئوری صف و استفاده از آن در ارائه خدمت •بازاریابی داخلی •پوشش و ظاهر کارکنان •روابط کارمند و مشتری •اتاق فکر شعبه