اطلاعات بیشتر
وزن | 500 g |
---|---|
ناشر | |
تاریخ نشر | |
کد دیویی | |
تعداد صفحات | |
نوبت چاپ | |
شمارگان | |
نوع جلد-ابعاد |
2,800,000ریال
نویسنده:اسمعیل شکری 🔵 خرید نسخه ebook از کتابچین – قیمت ۳۰۰۰۰ تومان
9 در انبار
در شرایط کنونی شعب بانکها با چالشهای بزرگی از قبیل افزایش تعداد رقبا، ارائه محصولات یکسان توسط بانکها، رشد بازارهای موازی مواجهاند که جذب منابع پولی و سودآوری را سختتر کرده است. بر این اساس تنها گزینه پیش روی نیروهای شعب به منظور ایجاد ارزش برای خود و ذینفعان سازمانی، کنار گذاشتن تفکر سنتی و استفاده از فنون نوین بازاریابی است. در کتاب حاضر بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر بازاریابی محلی مورد مطالعه قرار گرفته است.
موضوعات:
: بانک و بانکداری – ایران – بازاریابی بانک و بانکداری – ایران – خدمات مشتری بانک و بانکداری – ایران – بازاریابی – نمونهپژوهی
وزن | 500 g |
---|---|
ناشر | |
تاریخ نشر | |
کد دیویی | |
تعداد صفحات | |
نوبت چاپ | |
شمارگان | |
نوع جلد-ابعاد |